Amir Kral - Forex Trader

0 %
امیر کرال
معامله گر (تریدر) فارکس
  • سبک ترید :
    اصول
  • نوع ترید :
    روزانه
  • سابقه :
    7+ سال
زبان ها
انگلیسی
استانبولی
تورکی
سبک تحلیل
اصول
مدیریت سرمایه
روانشناسی
پلن معاملاتی
استراتژی
سایر مهارت ها
  • طراح وب سایت
  • بیزنس کوچینگ
  • مدیر سئو

شاخص فروش‌ خانه‎‌های جدید یا New Home Sales

1400-09-14

شاخص فروش‌ خانه‎‌های جدید یا New Home Sales

شاخص فروش خانه های جدید (New Home Sales) یا همان خانه های نوساز تعداد سالانه خانه‌های تک‌ خانواره‌ای جدید که در ماه گذشته فروخته شده‌اند را بررسی می کند ، به عبارتی این شاخص فروش ساخت و سازهای جدید در ایالات متحده را ثبت می‌کند . این شاخص جزء شاخص های پیشرو یا Leading Indicator برای سلامت اقتصادی است که تأثیر قابل توجهی در بازارها دارد ، زیرا فروش یک خانه جدید باعث ایجاد یک اثر موجی گسترده (افزایش مصرف) می شود . به عنوان مثال ، اثاثیه و لوازم خانگی برای خانه خریداری می شود ، وام مسکن توسط بانک تامین مالی فروخته می شود و برای انجام معامله به کارگزاران پول پرداخت می شود .

همچنین به دلیل حساسیت درآمد مصرف کننده ، شاخص بسیار خوبی برای هرگونه رکود یا صعود اقتصادی است . وقتی فروش خانه‌های جدید در طول چندین ماه کاهش می‌یابد ، این معمولاً نشان‌دهنده یک رکود اقتصادی است . به این شاخص ، شاخص فروش نوساز مسکونی یا New Residential Sales هم گفته می شود .

 

چند نکته در خصوص شاخص فروش‌ خانه‎‌های جدید یا New Home Sales

1 – در آمار این شاخص ، هیچ خانه‌ای را که قرار نیست بلافاصله فروخته شود ، ثبت نمی‌شود . به عنوان مثال یک خانه سفارش داده می‌شود تا در یک قطعه زمین موجود ، که خریدار دارد ساخته شود .

2 – آمار هنگامی ثبت می‌شود که مشتری قرارداد فروش را امضا کرده یا سپرده‌گذاری کرده است . در این نقطه ، خانه می‌تواند در هر مرحله‌ای از ساخت و ساز باشد .

3 – ارقام فروش برای در نظر گرفتن قراردادهای فروشی که در نهایت توسط سازنده یا مشتری لغو می‌شود ، تنظیم نمی‌شوند . با این حال ، وقتی که در نهایت به یک مشتری دیگر فروخته شود ، همان خانه در هیچکدام از آمارهای بعدی ( خانه های معلق یا Pending Home Sales و فروش خانه های موجود یا Existing Home Sales )  لحاظ نمی‌شود .

4 – این شاخص زمانی که قبل از شاخص فروش خانه های موجود یا Existing Home Sales منتشر می شود تأثیر بیشتری دارد ، زیرا گزارش ها به شدت مرتبط هستند .

 

روش تاثیر : اگر عدد اعلامی بهتر از پیش بینی اعلام گردد تاثیر مثبت روی ارز می گذارد.

یعنی “واقعی” بیشتر از “پیش بینی” برای ارز خوب است ( ‘Actual’ greater than ‘Forecast’ is good for currency ) .

میزان تاثیر : کم

زمان انتشار گزارش : بصورت ماهانه ( معمولاً در هفدهمین روز کاری پس از پایان ماه  )

منبع انتشار گزارش : وزارت بازرگانی ایالات متحده  Census Bureau

ارسال شده در تحلیل فاندامنتالبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید

13 − 9 =

زندگیتو جوری بساز که داستانش ارزش گفتنو داشته باشه
‏‏ᴍᴀᴋᴇ ʏᴏᴜʀ ʟɪғᴇ ᴀ sᴛᴏʀʏ ᴡᴏʀᴛʜ ᴛᴇʟʟɪɴɢ